• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Гурткова робота

Гурткова робота

Виходячи з інтересів учнів та можливостей педагогічного колективу в школі створені і добре працюють такі гуртки: „Умілі руки”, „Хоровий”, „Художнього слова”, «Історико-краєзнавчий», «Екологічний», де учні мають можливість розкрити свої таланти.


Історико-краєзнавчий гурток

Керівник гуртка: Кобаль Марія Василівна

куточокісторико-краєзнавчий куток

Робота історико-краєзнавчого гуртка здійснюється у двох напрямках: теоретичному (бесіди, лекції, доповіді, вікторини) та практичному (екскурсії, походи )

Основним завданням є поглиблене вивчення історії рідного краю, свого села, школи.

Гуртківці беруть активну участь у поповненні краєзнавчого кутка, який створений у школі, проведенні вечорів, написанні рефератів, роботі над індивідуальною темою за інтересом.

Учнями історико-краєзнавчого гуртка оформлені альбоми: «Нариси з істрії села Горбок», «Історія школи», «Спогади про події березня 1939року в селі шаркадь», «З попелу забуття».

Істрико-краєзнавчий гурток школи за активну та результативну пошуково-дослідницьку роботу у всеукраїнській історико-географічній експедиції учнівської молоді «Історія міст і сіл України» нагороджений грамоттою Закарпатського центру туризму, краєзнавства, експедицій і спорту учнівської молоді.


Гурток "Умілі руки"

вироби гуртківціввиставка дитячих робіт

Керівник гуртка:

Ситар Світлана Іванівна

Робота гуртка спрямована за такими темами: « Вироби з бісеру", "Українська народна вишивка", "Писанкарство", "Сувеніри до весняних свят".

Учні працюють в різних техніках бісероплетіння та декоративно прикладного мистецтва. Свої роботи гуртківці демонструють на постійно діючому стенді «Виставка дитячих робіт» .

/Files/images/DSCN1133.JPGвироби гуртківцівгшсвоїми рукамиумілі рукигурткове заняття


Гурток "Художнього слова"

Керівник гуртка: Попфалуші Марина Михайлівна

цу свято АндріяМета гуртка: формування естетично розвиненого читача, здатного відчувати художнє слово, вміти насолоджуватися прочитаним.

Основне завдання - допомогти учням відчути велику силу слова, що впливає на почуття, думки, волю, характер й здатність отримувати морально-естетичне задоволення від художнього твору.

Велика увага приділяється декламації, мелодекламації та художньому виконанню творів.



Кiлькiсть переглядiв: 402

Коментарi